TZACHO har startet samarbejde med finske Dynaset, så virksomheden i Hadsten nu forhandler Dynasets produkter.

“Vi er enormt glade for det nye samarbejde med Dynaset og ser et stort potentiale i produkterne.
V
ores kunder har efterspurgt mere fleksible løsninger, som direkte bruger maskinernes hydraulik i stedet
for at have separate motorer – Og det kan vi tilbyde nu”,
fortæller partner og
direktør i TZACHO, Flemming T. Zacho.

Det har længe ligget i virksomhedens planer at finde en samarbejdspartner, der laver den type hydrauliske værktøjer. Men det har været vigtigt for TZACHO at finde den rigtige samarbejdspartner.

“Vi har lagt mange ressourcer i at finde en samarbejdspartner, der matcher vores profil,
og ligesom vores andre samarbejdspartnere, leverer udstyr i højeste kvalitet. Derfor har vi bl.a. også
haft personale sendt til Finland for at lære produkterne at kende og vurdere dem i forhold til
vores øvrige sortiment. Det har vi gjort for at sikre, at vores kunder altid skal kunne regne med, at når
de handler med TZACHO, får de stærkt og pålideligt
udstyr, uanset om det drejer sig om hydraulisk
værktøj, pumper, funderingsudstyr eller gravekasser,”
uddyber Flemming T. Zacho.

Om Dynaset

Dynaset er verdens førende producent af hydrauliske generatorer, højtryksrensere, og kompressorer. Virksomhedens hydrauliske udstyr konverterer maskinens hydrauliske power til elektricitet, højtryksvand, komprimeret luft, magnet eller vibrator. Dynasets produkter bruges på flere hundrede arbejdssteder på tværs af diverse industrier over hele verden.

Dynaset præsentationsvideo